18 Nisan 2012

İLK MİM



Merhaba arkadaşlar,
sevgili  arkadaşım  http://angle-dg.blogspot.com/ blogunun sahibesi Duyguş beni mimlemiş...
1) Kendini nasıl hissediyorsun?
Mutlu , sağlıklı, huzurlu, hissediyorum :))))


2) Reenkarnasyon gerçek olsa, bu dünyaya ne olarak geri dönmek isterdin?
    Ben dünya' ya tekrar gelmek istemezdim ama illaki cevap vermem gerekirse belki bende kızımın çocuğu olmayı tercih ederdim.


3) Vurulduğun dizelerden aklına ilk geleni?


    ''Gözünün gördüğünü gönlünün gördüğüne değişirsen eyvallah.
Gönlünün gördüğünü gözünün gördüğüne değişirsen eyvah eyvah.''
Mevlâna Celâleddin Rumi!


Allah der ki;
Kimi benden çok seversen onu senden alırım!
Ve ekler, onsuz yaşayamam deme,
Seni onsuz da yaşatırım,
Ve mevsim geçer,
Gölge veren ağaçların dalları kurur,
Sabır taşar,
Canından saydığın yar bile bir gün el olur,
Aklın şaşar,
Dostun düşmana dönüşür,
Düşman kalkar dost olur,
Öyle garip bir dünya,
Olmaz dediğin ne varsa hepsi olur,
Düşmem dersin düşersin,
Şaşmam dersin şaşarsın,
En garibi de budur ya,
Öldüm der durur, yine de yaşarsın...
Mevlana



4) Son zamanlar izlediğin hangi filmi çok beğendin ( ve favori repliği ) ?
Son zamalarda gittiğim hiçbir filmi beğenmedim sanırım film konusunda şu sıralar pek doğru tercih yapamıyorum.


5) En sevdiğin " The Smiths " şarkısı hangisi ?
    Ben bu grubu tanımıyorum :((
    üzgünüm bu soruya cevap veremeyeceğim :(((
  


 

1 yorum:

  1. SÖZLER ÇOK GÜZEL VE ÇOK ETKİLEYİCİ..MİMİ CEVAPLAMANA ÇOK SEVİNDİM...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli, güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim...:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...