8 Ocak 2017

Uzun zamandır yine uğramadım bloguma :( 
neredeyse 1 yıl olacak zaman o kadar hızlı geçiyor ki ne kadar zamandır bloga girmediğimin  farkına bile değilim.
İşlerimin yoğunluğundan eskisi gibi hobilerim ile uğraşmaya  vakit bulamıyorum:((
Ama fırsat bulabildikçe de bir şeyler yapıyorum tabi ki... 
******
bu arada bir kedim daha oldu, bu güzelliği bir gece yarısı evimin kapısında can çekişirken buldum:((
alıp eve çıkardım ve sabaha kadar ölmemesi için dua edebildim sadece ve sabah erkenden veterinere gittik ,
yaraları çok ağır ve iltihaplı hatta temmuzun sıcağında neredeyse kurtlanmıştı...yavrum benim kim bilir nasıl acı çekiyordu:(( hemen amelyat edildi yaraları temizlendi...

Birkaç gün böyle sargılı kaldık sonra sargılarımız açıldı ... 
Bir haftaya kalmadı tam düzeldik

İki hafta kadar balkonda baktım tabi benim kız bu arada çok fena kızıyor ve kıskanıyor içeri aldığımda saldırıyor görmeniz lazım bir kapris bir kapris...
mecburen  bu güzelliği tekrar bahçeye indirdim ve orada beslemeye başladım
ama iki güne yine başka kedilerin saldırısına uğradı tekrar alıp tedavi ettim bu süreçte arka iki bacak felç  oldu :((( resimleri koymadım çünkü gerçekten çok üzücü
üç haftalık bir iğne tedavisi sürecinden sonra çok şükür tekrar yürüyebildi :)))

***
ve iyileşince sokakta yaşayamacağını  düşünerek onu da evimize aldık
tüyleri çok kötüydi bir defaya mahsus traşımızı olduk aşılarımızı yaptırdık ve artık birlikte yaşıyoruz..
iyi ki sokağa tekrar bırakmadım çünkü evin içine alınca kulaklarının duymadığını farkettim ve sanırım kuyruğunun yarısı kopmuş... bu yüzden denge problemi var en fazla koltuğa kadar zıplayabiliyor daha yüksek yerlere çıkamıyor...
ve sonuç olarak bu durumdayız bu resim 2 ay kadar öncesine ait en alttaki resim ise dün gece ki hali
tostombik bişey oldu 

birazda şikayet edeyim çok yaramaz elimiz kolumuz çizik içinde sürekli bir ısırma tırmalama modunda kendini
evde halı koltuk parçaladık:))) 
evdeki kızıma rahat huzur yok kavgalarını görmeniz lazım ama çok şükür birbirlerine hiç zarar vermediler...

Bu da ilk göz ağrımız kocaman oldu





2 yorum:

  1. iyiki sizin gibi güzel insanlar var,şanslı kedicikmiş size rastlamış..sevgiler gürşen

    YanıtlaSil
  2. ne iyi yapmışsınız, bir canı kurtarmışsınız, her dileğiniz olsun :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli, güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim...:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...