28 Ekim 2013

Eva bebeğim

Cumartesi günü süpriz bir kargoyla çok mutlu oldum , canım arkadaşım 
blogunun sahibesi Zeynep bana çok güzel bir hediye göndermiş.
Zeyne'bi yaptığı o güzel eva bebeklerden belki tanıyosunuzdur eğer blogunu bilmeyeniniz varsa 
 kesinlikle bir uğrayın derim içinizi açacak rengarenk eva bebeklerle dolu 
çok güzel pasta börek tarifleri olan ahşap boyamadan örgüye varıncaya kadar
her türlü hobiyle zengin bir içeriğe sahip adı gibi 
çok güzel bir blog.
Zeynep'cim hediyen benim için çok kıymetli evimin en güzel köşesinde yerini aldı bile,
çok teşekkür ediyorum eline emeğine sağlık....


8 yorum:

  1. Ne kadar güzel bir bebek bir dosttan gelmesi ayrıca güzelleştiriyor :)

    YanıtlaSil
  2. Öznurcum bebeğin çok tatlııı, birazdan benimkini yayınlıycam, Zeynepcim bana da sürpriz yapmış canım..

    YanıtlaSil
  3. Öznurcum canım çok teşekkür ederim güzel sözlerin için.Sürprizimi beğenmene de çok sevindim. Baktıkça neşe versin sana inşallah canım öpüyorum çok Eskişehirden kocaman sevgiler...:)

    YanıtlaSil
  4. aay çok tatlıymış hemen zeynep hanımın bloğuna ışınlanıcam. senden özenip amigurumiye başladım bu arada kendi çapımda video izleyerek yapmaya çalışıyorum fena değilim şimdilik :)

    YanıtlaSil
  5. çok şeker ama buuuuuu...harika..

    YanıtlaSil
  6. Çok tatlı gerçekten, Zeynep Hanım'ın eline sağlık. Sevgiyle hatırlanacak çok güzel bir hediye olmuş.

    YanıtlaSil
  7. ne kadar şirin bir bebek.içimdeki çocuk hemen zıpladı vallahi görünce:) böyle güzellik her eve lazım.

    YanıtlaSil
  8. öznur hn mail adresinizi yazarmısınız? kaydetmemişim sanırım:(
    obiranne@yandex.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli, güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim...:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...