12 Ağustos 2013

Pembe patikler

Merhabalar....
Ramazan ve oruç derken sonunda bayramıda geçirdik ve tekrar günlük yaşantımıza döndük sanırım...
Rabbim hepimize seneye tekrarını nasip etsin inşallah:)))
Beş günlük tatilim vardı ve ben bu bayram tatilini yatarak ağır gripli halde geçirdim:(((( 
yüksek ateşten dolayı ağzımda çıkan aftlar bile henüz geçmedi.
Evimde dışarı çıkmadan hiç bu kadar vakit geçirmemişimdir herhalde şimdiye kadar, ilk defa gribi yatarak ve dinlenerek atlattım doktorlar boşuna gribin ilacı dinlenmek demiyorlarmış...
dinlenirken boş durmadım çok fazla bişey yapmasamda yat yat nereye kadar
bu minik patikler bayramda yapıldı...
Hepinize musmutlu sağlıklı haftalar nice bayramlar diliyorum.


Daha önce yaptığım patikler 

17 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun Öznur'cum evet gribin ilacı dinlenmek,patikler yine harika ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Yine birşey demeye gerek duymuyorum çünkü çok güzel ki :) sarısıda benm oldu oh :) çok şeker herkes çok beğendi :) eline sağlık öznur ablam

    YanıtlaSil
  3. Hiçbişey demiyorum Öznur abla cidden çok çok beğendim ellerine sağlık sarısınıda kaptım valla iyi yaptım herkes çok beğendi :)

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun. allah şifalar versin. şeker bayramında şeker gibi patikler yapmışsın. bayrama uygun olmuş. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun, ben de bayramı yatarak geçirdim, o yüzden çok iyi anlıyorum :(
    Patikler çok şeker, bant da öyle, renklerine bayıldım :) Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  6. çok şirinler ellerine sağlık çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum

    YanıtlaSil
  7. Öznurcum çok geçmiş olsun canım yaz günü grip olmak çok kötü değil mi bende her yaz bir kere olurum ,canım iyisindir şimdi inşallah çok şeker olmuş örgülerin bayıldım emeğine sağlık çok öpüyorum seni sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. çok teşekkür ederim canım, aonen öyle yaz günü grip olmak daha kötüymüş.... şimdi daha iyiyim çok şükür...
    bende öpüyorum kendine iyi bak sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar;
    Çok hoş olmuşlar gerçekten, ellerinize sağlık. Ve çook geçmiş olsun.
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    469. takipçiniz benim.
    Bu arada çok hoş bir çekilişim var, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil
  10. öznurcum öncelikle geçmiş bayramını kutluyorum.ve geçmiş olsun diyorum.bayram öncesi bende atlattığım için biliyorum ne sıkıntılı olduğunu.bağışıklık sistemini kuvvetlendirici şeyler kullan .
    örgüler her zaman ki gibi enfes olmuşlar.çok beğendim.pembeyi çok sevmesemde bunlarda çok beğendim.ellerine sağlık ve sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. oyyyyy bunlar çoooook güzelll

    YanıtlaSil
  12. bayıldım bu patiklere:) ellerine emeğine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  13. maşşallah diyorum yine çokkkk güzel kullanışlı patiklerin olmuş .. giyenlerde çok mutlu olur eminim.. canım benim senden bir tanesinin sayılarını , ipinin kalınlığını ,ve kaç yaşa uyduğunu rica etsem ayıp olurmu ? çok meraklıyım son günlerde patik olayına .. bir kaç tane yaptım elimdeki iplerle yeğenlerime hediye diye ama satış içinde yapmak istiyorum yaş gruplarını nasıl hesaplarım nasıl şık yaparım bilemedim.. verirsen tşk ederim vermezsende canın sağolsun derim.. sevgiyle öpüyorum..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli, güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim...:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...