29 Ağustos 2013

Garfied:)))))

Kim sevmezki bu şirin ve eğlenceli kediyi

Uzun zamandır ördüğüm Garfield'ı ancak tamamlayabildim, bu gurumileri örmek neysede birleştirmek yüz ifadelerini vermek çok zor geliyor bana, zorlasam yıl olacaktı o kadar yani ama neyse azmettim ve sonunda diktim çok şükür.                                                                                                              



Garfield kimmiş?

  Jim Davis tarafından yaratılan bir karikatür karakteridir. 19 Haziran 1978de ilk karikatür yayımlandı. Garfield serisinin ana karakterler kedi Garfield, sahibi Jon Arbuckle ile Arbucklenin köpeği Odiedir. Garfield, lazanyayı, tembelliği çok seven, Pazartesilerden ve diyet yapmaktan nefret eder. Pek hazzetmese de Jon'un köpeği Odie ile aynı evi paylaşmaktadır.
Garfield yılında 19 haziran 1978 gazetelerde yayınlanmaya başlayan tembel bir kedinin maceralarını anlatan bir karikatür dizisinin ve dizinin kahramanı olan kedinin adıdır.

KaynakWh: http://www.webhatti.com/kultur/560794-garfield-garfield-kimdir-garfield-hakkinda.html
Garfield yılında 19 haziran 1978 gazetelerde yayınlanmaya başlayan tembel bir kedinin maceralarını anlatan bir karikatür dizisinin ve dizinin kahramanı olan kedinin adıdır.

KaynakWh: http://www.webhatti.com/kultur/560794-garfield-garfield-kimdir-garfield-hakkinda.html
arfield yılında 19 haziran 1978 gazetelerde yayınlanmaya başlayan tembel bir kedinin maceralarını anlatan bir karikatür dizisinin ve dizinin kahramanı olan kedinin adıdır.

KaynakWh: http://www.webhatti.com/kultur/560794-garfield-garfield-kimdir-garfield-hakkinda.html

16 yorum:

  1. Çok şirin olmuş Öznur'cum,ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. harika olmş cnm eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. oyy bunu bile yaptıysan sen herşeyi yaparsn eline sağlk ablacm :)

    YanıtlaSil
  4. Süper olmuşş harikasın,aynısı olmuş:))

    YanıtlaSil
  5. harikasın Öznurcuğum, eline emeğine sağlık. Çok güzel olmuş.. Tv de izlediğim dizi geldi gözümün önüne..

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Çok ama çokk sevimli olmuş Öznurcum bayıldım rengi de ne kadar canlı güzel bir renk . Seni uğraştırmış ama sonuç da harika olmuş canım emeğine sağlık çok öptüm sevgiler...:)

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler canım, aynen ağzı gözü çok uğraştırdı beni ama beğenilmeside bir okadar mutlu etti:)))) sevgiler bende çok öptüm

    YanıtlaSil
  8. ya var ya cidden helal olsun sanaaaaa!muhteşem olmuş.ifadesi renkleri vs süper.çok beğendim ve hayran kaldım ki bayılıyorum garfielda :))ellerine sağlık canım .bayramını kutluyorum.sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş, elinize emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. Çok tatlı olmuş gerçekten, ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  11. merhaba hemşerim bloğunu takibe almak için geldim baktım takipteymişim hemşerime bi merhaba demenden geçmiyim dedim.. Malatyada mısın?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli, güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim...:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...