27 Şubat 2016

Rüyalarımın tavşanı:))

Ay bir bilseniz ben kaç gün bu tavşanı sayıkladım... 
yapıp koymuşlar resmini tavşanın tarifi ortalarda yok... Etsy de yada başka bir yerde tarifin satışı bile yokken birden bire tarif ortaya çıkıverdi...
Ama tarif Rusça ilk başlarda örerken biraz zorlandım ama artık kim çevirisini yaptı bilmiyorum Allah razı olsun ,bir de baktım ki türkçe tarif de yayınlanmış 
Sevil ve Nilay bu tarifi bana bulabilmek için çok uğraştılar sağolsunlar....
tarif olurda ben örmezmiyim 3-4 gece uykusuz kalsam da sonunda ördüm bitirdim,ve daha birkaç tane usanıncaya kadar öresim var:))))

ve şimdi ellerinizden öper



bu renkler ile de çok güzel olmuş en kısa zamanda bir tane de bu şekilde yapmayı düşünüyorum
İnşallah






9 yorum:

  1. Hatice abla görsün. Bunu Duru bebeğe yapar ben gördükçe. Ozeniyorumda beceri yok nasıl olduğunu anlamadım bile . :/ ellerine sağlık .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuğucum tığ tutmayı biliyorsan öğreteyim sana....

      Sil
    2. Olurrrr çok sevinirimmm ♡.♡

      Sil
    3. gördümmmm ilk fırsatta yaparım inş. Kuğum istesin elimizden geleni yaparız.:)

      Sil
  2. çok şeker olmuş yanaktaki pembeliğe bayıldım :)
    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler:)))) çok sağlıklıyız o uüzden yanaklarımız pembiş pembiş

      Sil
  3. Çok tstlışmış bu tavşann aradığınıza değmiş:)

    YanıtlaSil
  4. Ama çok tatlı ve aradığınıza değmiş.Ellerinize sağlık en kısa zamanda bende yapacağım.bu kadar güzel olmasada yapmalıyım.Kulakların birleşimini anlayamadımiki kat örülüp yapışık mı birleştirildi.Tebrikler.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli, güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim...:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...