8 Temmuz 2015

Allah mutluluktan ağlatan insanlar yaratmış....

Blog alemine gireli 4 yılı geçti ve blog sayesinde bir çok yüzünü görmediğim gönül bağı kurduğum dostlarım oldu, blogdan takip ettiğim bazen sevinçlerini bazen üzüntülerini bazen de kızgınlıklarını paylaştığım, ve o anlarda yanlarına gidip sarılıversem dediğim dostlarım...
ve onlardan biri
yıllar önce bir hediyeleşme etkinliğinde tanışıp arkadaş olduğum kendi güzel yüreği güzel ve her şeyden önemlisi çookkk güzel bir anne ki bloguna bakarsanız ne demek istediğimi daha iyi anlayabilirsiniz.
Bugün ondan gelen bir kargo ile çok mutlu oldum, hemen aradım ama ağlamaktan pek de konuşamadım, 
Birilerinden değer görmek çok farklı bir duygu ve birisinin kendi el emeği ile zamanını harcayarak bana hediye hazırlaması ve aynı zamanda kızımı da  düşünmesi  benim için paha biçilemez....

ve bugün yine şükrettim Allah'ıma ...
hayatıma böyle güzel yürekli ve iyi niyetli bir insan kattığı için

uzun zamandır bunları hazırladığını biliyorum hani geciktirdim diyosun ya iyiki gecikmiş
bundan daha iyi bir zamanda  gelemezdi sanırım.
Canım hepsi için tek tek teşekkür ediyorum ellerine sağlık kesene bereket...
Seviyorum seni

ve işte birbirinden güzel kıymetli hediyelerim:)


Kızımın ayakkabıları


Kızımın çantası



yaptıkları yetmezmiş gibi kızıma pantolon tişört ve makyaj malzemesi almış ve 
daha önceden Aybüke dil okumayı istiyor demiştim, unutmamış bir de ingilizce kitabı koymuş


Bu da benim baykuşlu tişörtüm tabi Aybüke el koymazsa:)))


çok güzel bir elbise akşam eve gidip denemek için sabırsızlanıyorum...


Aslen siyah olup ne yaptıysam fotoğraflarda gri çıkan çok güzel bir elbise daha


 kolyem

ayakkabılarım


ve çantam








16 yorum:

  1. hepsi birbirinden güzel yahu ::):) ne güzel arkadaşlıklar kurmuşsunuz hç ayrılmayın inşallah güle güle kullanın :)

    http://suslupuslublog.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. ne güzeller,sen de çok güzelsin güzel duygularını paylaştın.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler:))) aslında hissettiklerimi yeterince anlatamamışım gibi gelmişti bana..okurken anlaşılabiliyorsa hissettiklerim ne mutlu bana.... sevgiler

      Sil
  3. Ne güzel bi arkadaşlık maşallah nazar değmesin, hediyelerin hepsi harika, mutlu günlerde kullanın uğur getirsin, sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
  4. Ay ben yerim o ayakkabıları yaa ne kadar da güzeller :)

    güzel günlerde kullansın minik ayalar, ayrıca dostluğunuz hep daim olsun inşallah :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler giymeye kıayamayacağız gibi çok güzeller...

      Sil
  5. hepsi birbirinden güzel Öznur'cum,güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  6. Gönlün güzel olduğu için , karşına çıkanlarda ona göre . İyi günlerde sağlıkla ve mutlulukla kullan .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendime ve sevdiklerime hep aynı duayı ederim Allah'ım bizleri her zaman bizden daha iyisiyle karşılaştır diye... hayat felsefem hep iyilik güzellikten yana ve çok şükür karşıma çıkan insanlar da benden daha iyi... sevgiler

      Sil
  7. Cok guzel hediyeler bunlar guke gule kullanin Allah bozmasin arkadasliginizi

    YanıtlaSil
  8. Senin bana yaptığın anneler günü sürprizini hayatım boyunca unutmam Öznurcum <3 çok mutlu olmuştum, çok duygulanmıştım güzel kalpli arkadaşım. Hazırladığım hediyeleri anneler gününe yetiştirmeyi çok istedim olmadı...yaptığım şeyleri bozup bozup durdum :))) yok bu olmaz..şunu mu yapsam diye diye zaman geçti. Daha özel bir şeyler olsun istedim...ve çantalar çıktı ortaya :) sağlık ve mutlulukla nice nice güzel yıllarınız olsun <3 çok öpüyorumm sizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten bundan daha iyi bir zamanlama olamazdı Özlem'cim Aybüke çantaya ve ayakkabıya bayıldı hani tasarım hiç kimselerde aynısı yok sadece kendisinde var diye çok mutlu:) emin ol ki çok istediği marka spor ayakkabılar bile onu bu kadar mutlu etmemişti... el emeğinin sihirli gücü işte hediyelerinin hepsi birbirinden güzel tabi düşünülmek değer verilmiş olmak özenle hazırlanması benim için ayrı kıymetli ve duygusala bağlatan da bu sanırım... bize değer verip bu kadar güzel şeyler hazırladığın için tekrar çok teşekkür ederimm...çok öpüyorum seni arkadaşım...Rabbim her zaman seni senden daha iyilerle karşılaştırsın

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli, güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim...:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...