24 Kasım 2014

Çilek kız ve diğerleri

Başta 
Başöğretmenimiz Mustafa Kemal Atatürk ve şehit olan tüm öğretmenlerimizin,olmak üzere
 tüm öğretmenlerimizin ve öğretmen dostlarımın
öğretmenler günü kutlu olsun.


Sonunda aylardır elimde yarım bekleyen çilek kızımı, Serap ablam torunu Güneş'in doğumgünü
için sipariş verince bitirdim çok şükür.




 Ve kedicikle kol kola girdik kargolanmayı bekliyoruz.



 Güneş için ördüğüm yelek
tarifi için buraya bakabilirsiniz.


Baykuşlu beremiz




Hepsini en güzel günlerinde kullansınlar inşallah, Güneş kuzusuna da daha nice sağlıklı uzun ömürler diliyorum.
Serap ablam senin de öğretmenler günün kutlu olsun:)
Hazırlanan diğer siparişler ve daha fazla resim
















4 yorum:

  1. Çilek kıza bayıldım,yanındaki kediciğide süper olmuşlar..Ellerine sağlık Öznur' cum ve tüm öğretmenlerin öğretmenler günü kutlu olsun sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Çilek kıza bayıldım,ellerinize sağlık,çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel işler bunlar,amugurimiyi ayrıca çok seviyorum,sizinkiler de çok temiz ve güzel çalışılmış belli ki,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. ellerin dert görmesin.. hepsi birbirinden güzel olmuş.. rapunzel bereden ben de yapacağım kızıma.. sırada o var..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli, güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim...:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...