5 Eylül 2014

Fırfırlı bebek yeleği

Bu yeleği uzun zamandır nette görüp çokk beğeniyordum.
 Çiçek hanım
sağolsun blogunda açıklamasını detayları ile yapmış görünce çok mutlu oldum ve hemen örmeye başladım hatta hızımı alamayıp 5 tane ördüm.
İnşallah düğmelerini dikip fotoğraflarını çekersem onlarıda sizlerle paylaşırım.


İp olarak 1,5 yumak  Kartopu pamuklu bebe ipini kullandım ve 3,5 numara şişle ördüm.
Ayrıca Çiçek hanım yan bandını 10 ilmek olarak ayrıca örüp dikmişti,  
ben başlarken 20 ilmek fazla başladım ve birlikte ördüm.



2 yorum:

  1. Çok güzel görünüyor biraz zahmetli sanırım. :)
    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. öznurum ne kadar şık ve güzel olmuş.modelide ilk kez görüyorum çok beğendim.hele bu tarz öremediğimi düşününce ayrı bi hayran kalmadan edemiyorum.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli, güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim...:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...