3 Temmuz 2014

Çiftlik hayvanları temalı kapı süsüm

 Güzellik, birlik, beraberlik dolu, her zaman bir öncekinden daha güzel ve mutlu bir Ramazan geçirmenizi diliyorum.
 Rabbim hepimize sağlıkla ve hayatımıza katacağı güzelliklerle bir sonraki Ramazan'ı yaşamayı nasip etsin inşallah.

Bu kapı süsünü henüz bir hafta önce dünyaya gelen Ahmet Bora bebek için hazırladım,
vaktim çok kısıtlı olduğundan anca bu kadar olabildi.
Bu sabah teslim ettim, minik kuzuya sağlıklı ve mutlu bir ömür diliyorum.







13 yorum:

  1. Çok güzel bayıldım ellerine sağlık Öznur'cum,sevgiler hayırlı ramazanlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler Bağnu'cum sana da hayırlı ramazanlar...

      Sil
  2. Ellerine sağlık herzamanki gibi keçede sanatını konuşturmuşsun ;) dün yetiştirip yetiştiremeyeceğini düşünüyodun maşallah sana hayatım

    YanıtlaSil
  3. Öznurcum muhteşem olmuş !!!Bayıldım canım hamarat arkadaşım benim . Ellerine kollarına sağlık sevgiler....:)

    YanıtlaSil
  4. Harika olmuş elinize sağlık.minik sahibi güzel gunler de kullansın.hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil
  5. Ben bunu çok sevdimmm her bir yeri el emeği kokuyo buram buram ellerine sağlk öznur abla :)

    YanıtlaSil
  6. birde kuyruk yapmış ineğe:) bayıldım bayıldım.baktıkça içim açılıyor nasıl bir güzellik olmuş bu öznurum.harikasın :)

    YanıtlaSil
  7. Çok şeker olmuş, bir sürü ayrıntı var üstünde, hepsi de birbirinden güzel, ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  8. Harikasın sen tatlım sabrına hayranım..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli, güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim...:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...