30 Ağustos 2012

Su dalgası modeli bebek battaniyelerim

Bizlere bağımsızlığı armağan eden ulu önder  M.Kemal ATATÜRK ve
 silah arkadaşları şehitlerimizi saygıyla anıyor ve hepimizin 30 AĞUSTOS ZAFER bayramımızı kutluyorum.

Uzun bir aradan sonra yeniden yaptığım elişleri ile tekrar blogumdayım
rengarenk battaniyeler örmeyi özlemişim
son olarak su dalgası modelini yaptım hatta ikincisine bile başladım
örmeside oldukça zevkli bir model
detaylı model açıklamasını
sevgili
blogunda bulmuştum kendisi çok güzel anlatmış.

Hepinize mutlu bir 30 Ağustus günü diliyorum



Diğer battaniyelerimi görmek isterseniz

10 yorum:

  1. merhaba:)) su dalgasına ben de bayılıoyorum ve selma tozandan öğrendim. gerçekten çok güel anlatmış. mavi beyaz örmüştüm ben de ilk.

    http://moriceninyeri.blogspot.com/search/label/bebek%20battaniyesi

    şimdi de rengarenk bi tane örüyorum:))
    daha da örücem :))battaniye çılgınlığı bitmesin hiç....
    sevgiler...
    sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim bende rengarenk battaniyeler örmeyi çok sevdiğim için bencede bitmesin.....sevgiler

      Sil
  2. çok güzel olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Lindo adorei as cores!
    E quando puder passa lá no blog tem um recadinho por lá:
    Bjs;

    http://criacoesdanini.blogspot.com.br/2012/09/mudanca-no-blog.html

    YanıtlaSil
  4. Battaniyelerin çok güzel canım sağlıkla kullanılsın..

    YanıtlaSil
  5. selamlar oznurcum....
    evet muhakkak hamurla kabartarak objeler yapmalisin:)
    cok kolay tek sen iste....
    battaniyelerin cok guzel,,,,bebekler yasadi:)))))))
    haddimi asarmiyim bilemem ama
    siyah zihli olan varya
    onu daha buyuk bir battaniyesi olarak ormelisin
    bebekler icin daha pastel tonlar kullanmalisin......diye dusunuyorum
    cok fazla ordum ...daha yakinda
    torunlarima....
    acik renk insani ,bebegi yormaz
    bana guveniyosan bu konuda bir dene.....
    sevgiler oznurcum

    YanıtlaSil
  6. önerilerin için çok teşekkür ederim cihan ablacım ama o battaniyeyi hediye ördğiğüm kişi öyle istediği için onu öyle yatım aslında kahverengi ama fotoğrafta siyah çıkmış çok teşekkürler sizin deneyimleriniz bizi daha doğru şeyler yapmaya yönlendiriyor sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli, güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim...:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...