30 Temmuz 2012

Doğacak kız yeğenime toka sepeti:))

PAYLAŞACAK DOSTLARINIZ YOKSA GÜZEL ŞEYLER YAPMANIN ZEVKİ YOKTUR
Hepiniz iyiki varsınız.
Yoğurt kovasından sepet yaptım ama yapım aşamalarının fotoğraflarını çekmeyi unuttum malum ramazan,
Öncelikle kovanın tabanını ısıttığım bıçak yardımıyla kestim sonra ipimi kovanın etrafında dolayarak sardım
tabanını boyutunda tığla iki adet daire ördüm ve arasına tabanı koyarak diktim,
daha sonra diktiğim tabanı kovanın altına yerleştirdim ve kovaya dikerek sabitledim.
Son olarak da  istediğim gibi süsledim.
Nasıl beğendiniz mi?











Bunları da geçen hafta kuzenlerimin kızları için yapmıştım.


HERKESE HAYIRLI RAMAZANLAR DİLİYORUM
ALLAH 
bu sıcaklarda oruç tutarken hepimizin yardımcısı olsun.

40 yorum:

  1. Çok güzel olmuş,çok beğendim sahibi güle güle kullansın:)

    YanıtlaSil
  2. bizim evde de böyle bir sepet var ( : üzerini süslemeyi hiç düşünmemiştim sizin ki çok tatlı olmuş ( :

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayatım sepet değil bildiğin plastik yoğurt kovası:))teşekkür ederim

      Sil
  3. ellerinize sağlık..güle güle kuıllansınlar...hayırlı ramazanlar dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sana da hayırlı ramazanlar:))

      Sil
  4. selamlar, bunlardan bende yapmıştım. çok kullanışlı oluyorlar :) senin de ellerine saglık rengine bayıldım :) benide izlersen sevinirim :) kendine iyi bak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:)) seni izlemeye almıştım zaten bilekliklerin çok güzeldi

      Sil
    2. tm tesekkur ederm :) aç olunca farkedemiyorum cnm kusura bakma :)

      Sil
  5. çok cici olmuş bu sepetler ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık harika olmuş rengide ayrı bir güzel güle güle kullansın prenses

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah güzel günlerde kullanır teşekkür ederim:))

      Sil
  7. şepşeker bir sepet olmuş, renklerine de bayıldım, ellerine sağlık, sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Vatana milleye kokoş geliyor deşenize :) Ellerinize sağlık.
    Hayırlı ramazanlar.

    YanıtlaSil
  9. bilemem artık üç erkek yeğenden sonra ilk kız yeğen kimbilir halası ona daha neler yapacak:)) teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. çok cici olmuşş Allah sağlıklı uzun ömürler versin yeğeninize ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. ellerinize sağlık çok şirin olmuşlar:))
    hayırlı ramazanlar.sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Çok şirin olmuş canım kokoş kızlara büyük ihtiyaç doğrusu..ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle bakalım bizim kız nasıl olacak... çok teşekkür ederim

      Sil
  13. Sepetlerin çok tatlı ve kullanışlı olmuş canım, ellerine sağlık, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  14. ellerinize sağlık.iyi günlerde kullanılsın.

    YanıtlaSil
  15. emeğine sağlık canım tam prensese göre ne cici olmuş:)
    hayırlı ramazanlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  16. Çok şeker olmuş,bayıldım...Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler bitanede senin doğacak kıza lazım bence hemen yapmalısın:))

      Sil
  17. Eline sağlık çok cici bişey olmuş bu..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. çok beğendim ayrı bir havası var ellerinize sağlık:)
    bende sizi bloğuma beklerim bebeğnirseniz izleyicim olmanızıda isterim hoşçakalın:)

    http://suslupuslublog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  19. teşekkür ederim hemen geliyorum bloguna:))

    YanıtlaSil
  20. Takipçinizim...
    Çok hoş olmuş, emeğinize sağlık...
    Mutlu günler...

    YanıtlaSil
  21. Bunlar çok cici bende yapmak istiyom bunlardan yaaa çok tatlı duruyolar :)

    YanıtlaSil
  22. IYI GECELER ELINE SAĞLIK BEBIŞ IYI GUNLEDE KULLANSIN

    YanıtlaSil
  23. ne sirin olmus.benim kizlarin bir dolu tokasi var.koyacak yer bulamiyorum becerebilirmiyim acaba,?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli, güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim...:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...