26 Mart 2012

VE ÇEKİLİŞİMİN SONUCU

Aslında çekiliş yapmaya karar verdiğimde bir kişiye hediyemi gönderecektim ama zaman içinde kararımı değiştirdim ve sayıyı üç yapmaya karar verdim. ve iki kişiyi çekilişle belirledim diğer kişinin de çekilişimi ilk blogunda duyuran kişi olmasına karar verdim.

VE O ŞANSLI KİŞİLER


DUYGUŞ http://angle-dg.blogspot.com/ (çekilişimi ilk duyuran şanslı arkadaşım)
PEMBE KABUK http://pembekabuk.blogspot.com/
NURAYCA TASARIMLAR http://nuraycatasarimlar.blogspot.com/

Herkese afiyet olsun:)) adreslerinizi  denlioznur@windowslive.com adresine gönderirseniz en kısa zamanda paketlerinizi gönderirim hepinize afiyet olsun katıldığınız için çok teşekkür ederim.....

ÇEKİLİŞİME KATILAN HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM....

8 yorum:

  1. AYYY İLK YORUMDA BENDEN GELSİN O ZAMAN ÇOKKKKK TEŞEKKÜR EDERİM CANIM.DEMEK SÜPRİZİN BUYDU...NASIL MUTLU OLDUM BİLEMEZSİN..KENDİMİ ŞİMDİ ŞANSLI HİSSETTİM SAYENDE..

    YanıtlaSil
  2. ehehee çok şanslıyım ben ya :)) çok teşekkür ederim canım..zaten içimden bir his bana çıkacak diyordu :)) hemen gönderiyorum adresimi...

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim Öznurcum,bakıp bakıp iç geçirmiştim:)))) bu yıl çok şanslıyım :)) adresimi mailine gönderdim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diğer iki kargoyu göndermiştim sizinki bekliyordu. Afiyet olsun..bugün inşallah senin kargoyuda gönderirim. sevgiler

      Sil
    2. Tekrar teşekkür ederim ,sevgiler...

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli, güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim...:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...